lördag 2 oktober 2010

Nystädat

Yes! Ordning på mitt rum igen! Kaos tog plats efter förra helgen och jag ville verkligen inte städa. Det ville jag inte idag heller, men jag tvingade mig. Ska nog sätta upp mina halsband på väggarna så blir det lite hemtrevligare. Har precis pratat i en evighet med Guldägget och blivit sådär peppad som bara han kan göra en. Ska göra mat sen och klä mig i min bruna och guldiga byxdress och fläta håret och sminka mig. Hela veckan har jag varit ganska dålig och det är synd att jag vart så sen med att kompensera upp med braigheter. Har missat frukost nästan hela veckan och skissuppgiften blev dålig och försenad (tillsammans med mig). Igår steg jag dock upp tidigt och tvättade och så idag är jag ju så bra!

Ge mig en spegel!

Johan och sällskapssjuk katt som kom och knackade på


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar