fredag 10 september 2010

Långfredag

Veckan går snabbt förbi, men nu är det fortfarande fredag. Det är som att vi får all veckotid fördelad till helgen. Det är tusen år sedan Johan lämnade mig. Jag vill mysa i en soffa med te och alla mina bästa. Ni har massor av kramtid att ta igen när jag kommer hem v 44, för hem ska jag (hem är Umeå tydligen, och består av människor för nån bostad har jag inte). Inatt är jag rotlös och det snurrar i min mage i brist på närhet, och vad gör jag? jo jag isolerar mig på mitt rum. Fuck! Nä imorrn får jag kanske melankolisera med mig själv när jag stryker och syr kläder och äter frukost på mitt rum. Men sen! då blir det grejer! typ. Ubbes var det ja...

I inventariet: en Oxford Gold

Systembolagets öppettider imorgon: 10-13

Dags att sova alltså! Fuck!

1 kommentar:

  1. du är alltid välkommen att bo med oss (eller hos oss om vi skulle vara borta)! det är ju nästan så hemma det kan bli!

    SvaraRadera