söndag 12 september 2010

When I wake up in my make up

Igår var jag awsome! Jag städade, strök kläder och fixade en massa saker, hämtade ett paket på lånad cykel och handlade en massa bra saker. Idag blir det fetaostpaj - känns väldigt hemma och bra. Jag gjorde mig iordning jättemycket och sminket är snyggt fortfarande idag. Oj, naturgodis och banan är inte en balanserad frukost, måste gå och äta något snart, men då måste jag ta på mig kläder - åårh! Ska sy om lite kläder sedan.

Vad som fick mig att osminka av mig inatt? Jo Erika och Fanny bjöd på potatis och purjolökssoppa, och vin. Sedan vart det ölspel och jag vart sjukt peppad. Vi drog vidare till Ubbes och härjade. Jag var tusen stycken och gjorde inte alls något vettigt utan bara hoppade omkring och kramade om folk. Vart inte mycket dans, trots att jag la upp bra låtar. Det var fixat med ljus och ljud. Hamnade sedan i Häggen och skapade lite kuddkrig. Sedan gick jag till mig och tog av mig alla kläder, så då var tydligen kvällen slut. Hur mycket drack jag? Vet inte, på gränsen till för mycket skulle jag säga.

Pussar! ps. kolla runt lite i bloggen för jag lägger upp bilder nu...

2 kommentarer:

  1. Saknar dig med!! Har ingen galning i ume längre! När kommer du upp?

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte tänka mig annat än att jag är här! Då ses vi!! ;D

    SvaraRadera