söndag 16 januari 2011

Lugn helg

Då var det dags att trycka fyra meter tyg. Rapporten funkar och mitt rum har blitt sjukt mysigt!



I fredags hade vi kalas. Supergod tårta made by Ida, fiskedamm med mig, aka storgäddan, och Johan, och ett plötsligt superdansande på Johans begäran. Fast mest var det konstig stämning och tvn var på. Alla var trötta och opepp. Jag fixade dock supermys på mitt rum och såg Mulan med Erika.

Igår vaknade jag och var fantastisk till "Cinnamon Chasers", byggde en spotifylista i samma anda. Jag gjorde mig superfin mest hela dagen och gjorde nudlar (har inte handlat). Palladium är stängt pga renovering i tre veckor och folk skulle till Harry´s. Jag och Johan var dock opepp och vart kvar. Johan var trött och låg mest på min säng medan jag fixade ljus och eldade och skypade med syrran som är på praktik i Portugal. Vi knackade på hos grannen och hamnade plötsligt i sånt där bra snack som man måste ha ibland.


Dagens outfit: baglady

2 kommentarer:

  1. har lyssnat på the go! team hela dagen, talking about att komma på fötter alltså.

    ps. spexig design

    SvaraRadera
  2. sweetness! Saknar dig! När drar du till Malmö?

    ps. tackar!

    SvaraRadera