måndag 17 januari 2011

Fyra meter tryck!

Ja det var nog inte meningen att jag skulle trycka igår. Jag spillde mängder färg och glömde tejpa och allt. Idag gick det sjukt mycket bättre. Mycket tack vare Erika. Fyra meter fantastiskt tyg har det blitt! Jag har blitt en bättre människa av allt detta tror jag och jag känner sån tillhörighet till mitt tyg att jag har svårt att slita mig från det. Imorgon ska färgen fixeras på tryckbord. Fortsättning följer...

Igår gjorde Tomoko mat åt mig, Daniel och Johan. Vi satt länge på mitt rum och drack riktigt grönt te.



Har laddat upp bilder från jul, nyår och min födelsedag också. Tittar tillbaka, ler, ser framåt, ler.

Hemma, allt gött!
Vaknar på soffa
Second hand julklappsshopping

Nyår, dags att bränna bocken.

Bränner bocken

Ny kappa, Myrorna, som morgonrock utomhus

22 år! KALAS!

Guldägget med sorbet till mig
Hatar SJ, älskar tåg

Nu: söka till HDK, kolla stipendier, träna (prövar detta ord allt fler gånger i min mun)

3 kommentarer:

  1. slås hela tiden av hur fantalastiskt top notch du är. klart vi ska ha en buss!

    SvaraRadera
  2. Bästaste du! Ska bara skaffa lite pengar först.

    SvaraRadera
  3. Vad fint du gjort, bloggen alltså!
    ...och allt sy-färga-greja-tjafs med såklart. :)du är bäst. puss!

    SvaraRadera