måndag 20 september 2010

Valvakabakis

Idag har jag varit arg och många andra känslor. Änglarna har gråtit över Gamleby. Ändå är hoppet kvar i Pandoras ask. Nästa val ska fanimej bli så djävla bra. Det får inte fortsätta gå utför. Vart ska man annars flytta om man känner som mig och Sverige fortsätter i denna riktning? Ska nog kolla upp Kanada lite närmare, bara utifall att...

Idag har jag inte varit så duktig, försov mig och missade att man kunde gå och sticka första timmen, men det gick fort att lära sig flätstickning. Vi har mönsterkonstruerat och jag var lite duktig och har faktiskt mätt mig för mina byxor och tvättat tyg. Det tog sin lilla tid att komma till skott dock. Nedan kommer lite bilder från helgen också. Lugn vinkväll på fredagen. Jag, Johan och Tiger på mitt rum och sedan dök ett gäng grabbs upp utanför vårt fönster - bland annat gympalärarns son. Sedan blev det dans och könsblandat umgänge.

På lördagen gjorde jag och Johan ett glöm-din-hemlängtan-present åt Tomoko. Sedan började kvällen hos mig igen, och sen vart det lite kort Black&White Party innan vi var på väg till Fotoskolans fest, men hamnade på Palladium. Gött gäng jag har här (med önskar för ofta att jag var hos er, mina bästa, speciellt igår natt hade jag velat somna i era famnar). Var på väg att bli efterfest, men vi somnade på varandra i en soffa. Vaknade klockan 07 och hade precis drömt om världens bästa säng. Det var kallt och obekvämt så det var dags att gå till sig. Vaknade klockan 14 och försökte mitt yttersta till att vara så dekadent som möjligt. Jag firade med att äta Halloumi och slöa i Johans rum där han berättade om alla sina pysselprojekt han haft i sommar. Sedan vart det gemensam kraftsamling till masspizzakväll och valvaka.




Kvällens musik: Nationalteatern, Imperiet, Ebba Grön, Röjksopps nya

Imorgon: Tattueringsstudiojakt och viscafé i Västervik

2 kommentarer: