onsdag 8 september 2010

Resa

Hatar sj:s hemsida! Kan dom inte fixa en som inte tar tusen år och när man är klar har man ångest. Jag har fortfarande inte bokat nån resa hem v 44, trots otaliga försök. Nån som ska till Umeå  från södern och har plats för en jänta? Imorgon ska jag börja sy på min skjorta. Maja ska till Växjö, så jag ska nog dit i helgen och mysa med henne. Jag är nog jättestressad, för jag kan inte hålla ihop nånting. Det är sådär igen, som ett enfärgat pussel med tusen bitar och jag kan bara titta på två, tre i taget. Dagarna flyter ihop, men jag har kul. Idag paddlade jag kanot och jag och Johan har spa i bastun varannan dag, typ. Det var politiker här i dag och tjaffsade på varann om ditt och datt. Jag har tvättat också.

Har jag berättat att jag och Johan har skaffat en konstnärlig ledare till vår nycirkus? Lore Nynell, skulptör och forne gycklare.

Snart är det fredag igen, alltid snart fredag. Det är nog det som är mest stressande. Ska nog skippa fikat imorgon så jag får nåt gjort!

Gnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar