tisdag 10 augusti 2010

On the road again!

Nu sitter jag i syrrans och TruckerTonys lägenhet för första gången. Snart bär det av mot Göteborg. Har nästan boende för ikväll. Antingen blir det hos Q-sinen, eller hos Okänd. Åka lastbil var nice, sov i säng större delen av tiden. Ska försöka förstå något av boken och båten på väg till Gtbrg. Kommer nog inte gå så bra.

Syster på sitt "kontor"


Igår var det avskedsfika. Vart en del gråt och filmiskt. Kastade ägg och sprang i regnet. Jag älskar er alla bästa Umebor! Hur ska jag nånsin hitta så bra människor i Gamleby? Fick ett uppdrag av Pär - skaffa en vän och en fiende.

Tack alla för ett fantastiskt Urkult. Det var super - trots dödsfyllan - tack Pär och Maja för omsorgnen, förlåt för att jag flydde när ni skulle natta mig. Tack Herman för alla toastlingar! Tack ni som anordnar Urkult och tack främlingar för alla kramar! Vi ses nog nästa år igen.
Hittade sovande Hannor och Adinor när vi satte oss ner för att äta ris och sås med vårrulle.


Följer Hermeninen hem

Nä, men vi hörs! Skype är en fin sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar