onsdag 4 augusti 2010

Flytt!

Den här dagen skulle ägnas åt sortering av alla grejer och kläder jag ska ha med mig till Ostindiefararen, ha med till skolan, till Urkult och som ska stanna här i Ersmark. Men! Vad har jag gjort? Jobbat, ätit, skaffat ny mail och en blogg. Visst har jag varit duktig, "klapp, klapp". Kommer att vara ännu duktigare när jag skrivit klart detta, för då måste jag sortera ändå, fast lite snabbare.

Drar till Urkult imorgon, på lördag svänger mina päron förbi och säger hejdå på väg till Gotland. De ska lämna mina grejer i Sthlm där jag får hämta dem vid lämpligt tillfälle. Den 10e drar jag till Göteborg (har fortfarande ingenstans att bo) och den 14e möstrar jag på (http://www.soic.se/). Jag seglar till Amsterdam och kommer sedan direkt till Gamleby folkhögskola, en vecka försenad. Kommer troligtvis att få sova i min sovsäck en extra vecka. Blir nice. Kommer göra ett fantastiskt intryck på ett folk jag ska leva med i 9 månader, yes!

Jag är mitt i nån slags flytt. Känner mig hemlös och det lär jag nog göra i ett år. Hade en awsome utflyttningsfest i fredags. Alla skulle klä ut sig till mig och jag fick tillochmed en danstävling. Saknade dock några av mina Bästa Vardagsrummare (folk jag vill ha i mitt vardagsrum). Tack alla fina som var där, älskar er!
Några Jamillor
Äsch! Vi ses på Urkult.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar