söndag 12 augusti 2012

I'm back!

Ny människa, här. En vecka har gått sedan Urkult och jag känner mig fortfarande pånyttfödd. Pillerna har nog börjat kicka in nu också. Har jag inte sagt det? Jo det visade sig att jag gått omkring och haft Hypoterios, för lite ämnesomsättningshormon. Fanns alltså en anledning till att jag varit trött och viljelös, hemska saker. Nu har jag väl käkat levaxin i ett halvår snart och kroppen har kanske börjat vänja sig. Men glömmer jag den ynka lilla tabletten för länge en dag slår all världens trötthet klorna i mig. Skönt att vara ursaktad iaf.

I fredags: Blev moster. I dag: plockat fem liter hjortron. Nu: os-avslutningen. Imorgon: sy en byxdress.

Sa jag att jag har sagt upp mig och är värsta fri? Ska plugga lite, kroki-modella, sy... Det blir ett brå år det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar