onsdag 13 oktober 2010

Tänk att få vara luffare

Har precis spontan-sett "Rasmus på luffen" och känner att det nog finns en del droppar luffarblod i mig. Sitter i sömnadssalen eftersom internet bara fungerar sporadiskt på mitt rum. Johan har gjort kuddar, jag gör en mobilväska, och Tomoko var med ett tag. Jag har bokat biljetter för jullovet och hemresa vör v 44. På något sätt ska jag ta mig till Umeå v 43, men kanske blir en sväng förbi stockholm. Än en gång är det så att när min tillvaro rätar till sig kommer en massa saker att göra. Hade nästan glömt meningen med att-göra-listor. Vi har många "läxor" nu. Känns jättefel att kalla dom, hellre kallar jag dom uppgifter - skissa, göra mönster, rita mallar...

Imorgon ska jag köra klassen till Norrköping och gå på museum. Fritidsledarna voltade med bil när dom senast var ute. Dags att sova.

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar