torsdag 16 september 2010

Lite ny layout

Jag har bättrat på min garderob med en ny skjorta, så då passar det väl att slösa en evighet på att ändra blogglayout (och sedan välja något man tog från början). Vi redovisade våra skjortor idag. Kommer snart en bild på den. Ida i min klass har fotat, så jag har dom inte själv. Vi var på utflykt idag. Nån från fotoskolan kom och ville fota Johan med hästar på Naturbruksgymnasiet och vi hakade på. Fick matlåda och hade picknick bland hästlortarna.


Häromdagen hade jag lite vardagsspänning. Berättade jag inte att jag sprang på en seglarkompis när jag, Fanny och Erika var i Västervik för nån vecka sedan? Inte. Ja, han hade i alla fula fall en liten röd ask till mig hemma hos sig. En marockan hade lämnat den på båten efter att jag dragit. Jag bad honom skicka den och vi har spekulerat så mycket över innehållet. Jag samlade ett gäng och satte mig på parkeringen för att öppna. Det visade sig vara ett halssmycke, ett kors med Jesus ("Os doy la paz") och ett vykort med hans telefonnummer. Stackarn, hans kväll den gången var inte som min. Jag var bara bitter, på jakt efter cigaretter och nyckfull, hur missade han det?

Häng i Furan
Os Doy La Paz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar